"Що нам краще: мати злодія, або мати нормального спеціаліста? Однозначно нормального фахівця. І ринкова зарплата є одним із запобіжників для того, щоб люди думали про роботу, а не про якісь ліві доходи. Ми бачимо, що у випадку з Балчуном висока зарплата не спрацювала. Тепер будуть розслідування, сподіваюся, вони будуть завершені гучними судовими справами", - сказав Омелян.
За його словами, міністерство пішло шляхом надбавок, оскільки не має інших необхідних механізмів.
"Міністерство інфраструктури ще з самого початку виступило з ініціативою ринкових зарплат керівникам найбільших держпідприємств України. У разі "Укравтодору", це державна служба. У нас немає можливості встановити ринкові механізми, тому ми пішли шляхом надбавок. Я вважаю і глибоко в цьому переконаний, що пан Новак абсолютно якісна людина на своїй посаді. Це колишній міністр інфраструктури з величезним досвідом і в політичній, і в реальній сфері. Він отримує досить низьку зарплату, якщо порівняти з тими обсягами відповідальності, які він має", - пояснив свою позицію глава міністерства.
При цьому Володимир Омелян не назвав точної суми, яка на даний момент виплачується Славомиру Новаку.
"З мого боку це буде некоректно коментувати. Я можу підтвердити, що у нього зарплата вища, ніж у керівників державних агентств. Це було політичне рішення, яке було прийнято Кабміном, і це була одна з його умов працевлаштування в Україні", - підсумував Омелян.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури погодило надбавки до заробітної плати в. о. голови "Укравтодору" Славоміра Новака за роботу в січні-лютому 2017 року в розмірі 900%.
Раніше в "Укравтодорі" вирішили будувати дороги по мінімуму.
Повідомлялося, що "Укравтодорі" назвали стан дорожнього покриття найгіршим за останні роки.