Моніторинг виявив симпатії й антипатії телеканалів до кандидатів у президенти

Поділитися
Моніторинг виявив симпатії й антипатії телеканалів до кандидатів у президенти "1+1" явно симпатизує Зеленському, "Прямий" - Порошенку, а "Інтер" - Бойку
Більшість телеканалів демонструють симпатію до того чи іншого кандидата, пов'язаного з власником медіа.

Телеканали "1+1", "Прямий", "Україна", "Інтер", NewsOne і "112 Україна" демонструють яскраво виражену політичну позицію під час висвітлення президентської кампанії в Україні, демонструючи симпатії до тих чи інших кандидататів. Про це свідчать результати моніторингу, який проводить коаліція громадських організацій за підтримки двох програм Ради Європи. До складу коаліції входять "Комісія з журналістської етики", "Платформа прав людини", "Український інститут медіа і комунікації" і StopFake, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Згідно з проміжними результатами моніторингу за період з 14 січня по 3 лютого, більш-менш нейтральну позицію по відношенню до всіх кандидатів займали телеканали "UA: Перший", "СТБ" і ICTV.

При цьому телеканал "1+1" демонструє підтримку Володимиру Зеленському й Олександру Шевченку, жорстко критикуючи чинну владу і президента Петра Порошенка.

За даними моніторингу, "відверто симпатизують" главі держави "Прямий" і "5 канал". У ефірах цих телеканалів регулярно лунає "нищівна критика на адресу Володимира Зеленського та Юлії Тимошенко.

Телеканал "Україна" виключно в позитивному ключі висвітлює виборчу кампанію кандидата в президенти від "Опозиційного блоку – партії миру і розвитку" Олександра Вілкула і, в той же час, критикує кандидата від "Опозиційної платформи – За життя" Юрія Бойка.

При цьому позитивно про Юрія Бойка відгукуються телеканали "Інтер" і NewsOne.

Телеканал "112. Україна" найбільше уваги приділяє Юрію Бойку і Петру Порошенку.

"Майже всі медіа... демонстрували свої симпатії чи антипатії до тих чи інших кандидатів у президенти. У більшості випадків це можна пояснити не стільки позицією самих журналістів, скільки позицією медіавласників, у яких є власні політичні інтереси. І це тренд не тільки цієї, а майже всіх виборчих кампаній в Україні", - констатувала виконавчий директор "Українського інституту медіа і комунікації" Діана Дуцик.

Міжнародний експерт Ради Європи Расто Кужел зазначив, що українські ЗМІ активно висвітлюють виборчу кампанію, заходи кандидатів і процедурні аспекти, пов'язані з виборами. При цьому більшість медіа надають преференції окремим кандидатам.

Президентська кампанія в Україні офіційно стартувала 31 грудня 2018 року. Вибори глави держави призначено на 31 березня.

ЦВК зареєструвала 44 кандидата в президенти. Редакція DT.UA становила повний список кандидатів і зібрала коротку інформацію про них.

Детальніше про майбутні вибори та електоральну поведінку українців читайте в матеріалі Сергія Рахманіна "Отрута від усього" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі