Про це на брифінгу у понеділок, 7 лютого, у Києві повідомив міністр внутрішніх справ України Анатолій Могильов, зазначивши при цьому, що такі рішення були прийняті сьогодні за результатами наради з керівниками підрозділів ДАІ щодо дотримання законності під час несення служби.
Зокрема, міністр зазначив, що на цій нараді було прийнято низку «організаційних висновків» особливо, що стосується спілкування співробітників ДАІ з громадянами.
«Поставлено завдання щодо наведення порядку та встановлення нормального ставлення інспекторів з учасниками руху», - сказав Могильов.
Могильов повідомив також, що доручив керівникам регіональних підрозділів Державтоінспекції встановити багатоканальні «телефони довіри».
За його словами, телефони довіри існують і сьогодні, проте, як показує досвід, людям на них дуже важко додзвонитися, оскільки телефонні номери завжди зайняті. "Тому я поставив завдання всім керівникам, щоб всі телефони довіри були багатоканальними, а інформація на них записувалася» , - сказав міністр, додавши при цьому, що також вважає за необхідне, щоб у підрозділах ДАІ були встановлені мобільні телефони, на які люди могли б надсилати СМС-повідомлення про порушення з боку співробітників ДАІ. І ця інформація щоб також зберігалася.
Могильов також порекомендував громадянам повідомляти на телефони довіри про випадки, якщо співробітник ДАІ зупиняє транспортний засіб і не інформує про причину зупинки. «Якщо співробітник ДАІ зупинив і не вказав причину зупинки, він порушує інструкцію...І на нього треба скаржитися», - сказав міністр .
За матеріалами УНІАН