Залізничне сполучення по території Придністров'я було перервано у березні 2006 року. Пасажирські потяги прямували через північ Молдови, минаючи територію невизнаної республіки.
Церемонія, присвячена відновленню залізничного сполучення по території невизнаної Придністровської Молдавської республіки, пройде в четвер, 26 квітня, у місті Рибиця, в заході візьмуть участь прем'єр Молдови Влад Філат і президент Придністров'я Євген Шевчук.
Відновлення повноцінного залізничного сполучення стало можливим завдяки підписаному в Тирасполі 30 березня Шевчуком і Філатом протокольному рішенню.
Сторони домовилися, що з метою організації спільного контролю будуть створені дві митниці в Бендерах і Рибниці. Митні пости передбачається розмістити на паритетній основі, на територіях, контрольованих придністровською та молдавською владою.
Залізничне сполучення по території Придністров'я було перервано з ініціативи молдавської сторони у березні 2006 року. У грудні того ж року за сприяння Росії було відновлено рух пасажирського потяга сполученням Москва-Кишинів. У жовтні 2010 року після чергової неформальної зустрічі тодішнього лідера Придністров'я Ігоря Смирнова з Філатом було відновлено рух пасажирського потяга Одеса-Кишинів. Також через територію Придністров'я проходить «літній» потяг Саратов-Варна.
Решта пасажирських потягів з березня 2006 року прямують через північ Молдови, минаючи територію Придністров'я. Що ж стосується вантажного залізничного сполучення, то через Придністров'я здійснюються лише транзитні перевезення.
Рибницю обрано місцем церемонії відкриття залізничного сполучення, тому що, по-перше, вона є рідним містом нинішнього придністровського президента, по-друге, тут знаходиться Молдавський металургійний завод (ММЗ) - придністровське підприємство, яке найбільш постраждало від відсутності прямого залізничного сполучення з Україною. Велика частина продукції ММЗ йде на експорт через Одеський та Іллічівський морські порти. Зважаючи на відсутність залізничного сполучення по території Придністров'я металургійний завод в Рибниці був змушений відправляти свою продукцію по маршруту приблизно у три рази довше, ніж це було до 2006 року. !zn