Майкл Блумберг заплатив декільком інфлюенсерам, щоб ті розмістили в соціальних мережах сатиричні меми про нього для передвиборчої кампанії на пост президента. Завданням мемів було створити "самосвідомий іронічний образ" навколо Блумберга, передає CNBC.
Колишній мер Нью-Йорка та мільярдер нещодавно був предметом кількох мемів, завантажених Instagram. Кожен із постів зазначає те, що він спонсорований самим Блумбергом. ВІн замовляв меми про себе у акаунтів, що мали більше двох мільйонів підписників.
Один з акаунтів Instagram, що публікують меми, виклав фото листування з Блумбергом, де той просить його "опублікувати мем, який дасть змогу всім знати, що я класний кандидат".
Старша речниця національної спільноти Bloomberg Сабрина Сінгх заявила, що "кампанія Mike Bloomberg 2020 об'єдналась з соціальними творцями, щоб співпрацювати з цією кампанією, включаючи світ мемів"
У команді Блумберга заявили, що хоча стратегія мему може бути новою для президентської політики,вони покладають надії на те, що вона буде ефективною складовою для того, щоб дістатися до людей там, де вони є, і конкурувати з потужною цифровою операцією президента Трампа.
Раніше зазначалось, що Майкл Блумберг підтримає Сандерса проти Трампа. Колишній мер Нью-Йорка сподівається, що Сандерс змінить частину своєї програми, тому що "те, що Сандерс хоче зробити, ніколи не пройде голосування в Конгресі".