Кандидатка в президенти Інна Богословська оплачувала рекламу своїх політичних постів у Facebook російськими рублями, повідомив громадський рух "Чесно". При цьому цільовою аудиторією Богословської були чоловіки віком від 25 до 44 років.
"Кандидатка в президенти Інна Богословська у Facebook рекламується від початку лютого й увесь час платить російськими рублями. Про це свідчать дані бібліотеки реклами Facebook. Цільова аудиторія реклами Богословської – чоловіки віком від 25 до 44 років", - йдеться у повідомленні.
Зазначено, що з лютого цього року на офіційній сторінці Богословської у Facebook розмістили 22 пости. Їх всіх оплатили російськими рублями. Діапазон витрат на рекламу становить від 500 до 999 російських рублів, що дорівнює від 211 до 422 гривень.
Таким чином, мінімальна вартість 22 рекламних дописів кандидатки становила приблизно 4 642 гривень.
Як повідомлялося, кандидат у президенти Юлія Тимошенко є лідером за вартістю своєї телереклами, на яку вона витратила 78,9 млн гривень переважно через покази у прайм-таймі. Тим часом найбільше показів на телебаченні було у іншого кандидата – Юрія Бойка – 2695 разів.