Кабінет міністрів удосконалив порядок діловодства за зверненнями громадян. Відповідні зміни до інструкції з діловодства, проект яких був розроблений Міністерством юстиції, були прийняті 19 січня, на засіданні Кабміну. Про це повідомляє прес-служба Мін'юсту.
Як повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович, зміни внесені для усунення недоліків, які виникли під час практичного застосування Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Цей документ, згідно з постановою Кабінету міністрів від 14 квітня 1997 року, застосовується в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, а також у засобах масової інформації.
Кабінет Міністрів вніс зміни до пункту 2 зазначеної Інструкції, зобов'язавши надавати громадянам, які подали звернення до органів влади або організації всіх форм власності, копії таких звернень з проставленим на них штампом із датою надходження і вхідним номером звернення.
Передбачається, що це сприятиме ефективності реалізації конституційного права громадян на звернення та покращить ведення діловодства за зверненнями громадян.