Безгін пояснив, чому не можна подавати новий законопроєкт про столицю: його заблокують лобісти Кличко

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Безгін пояснив, чому не можна подавати новий законопроєкт про столицю: його заблокують лобісти Кличко © Віталій Безгін/facebook
Глава профільного підкомітету не бачить бажання у мера столиці реально, а не декларативно розводити повноваження міського голови і глави КМДА

У Верховній Раді очікує розгляду в другому читанні законопроєкт №2143-3 «Про місто Київ – столицю України» – така собі «кульгава качка» на шляху до реформування столичної влади. Однак в інтерв’ю ZN.UA голова парламентського підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою та місцевого самоврядування Віталій Безгін заявив, що краще доопрацювати вже наявний законопроєкт, аніж реєструвати новий. Адже у другому випадку, за його словами, мер Києва Віталій Кличко отримає можливість валити новий законопроєкт.

«Припустімо, провалюємо 2143-3, реєструємо новий законопроєкт зі стандартною моделлю 19-го року, де до нього — увага! — з подачі того ж таки Віталія Володимировича, починають реєструватися альтернативні законопроєкти. Якийсь законопроєкт, найбільш адекватний із них, навіть проходить перше читання. А далі ми заходимо в поправковий спам, тисячі поправок, щоб просто заблокувати процес. Ситуація заморожується ще на рік», – заявив Безгін.

Водночас він зазначив, що для блокування законопроєкту достатньо лише 10 осіб. Для прикладу Безгін згадав законопроєкт про місцеві державні адміністрації. Зокрема, до документа було зареєстровано 2 тисячі правок, 900 з яких – одного автора. Тому, за його словами, немає проблеми  взяти десять депутатів, які подадуть по 100 поправок. Тим більше, що Безгін не бачить з боку київської влади бажання реально, а не декларативно змінювати законодавство. 

«Столичний міський голова — він же голова КМДА. Без змін до законодавства він завжди спиратиметься на спірне рішення КСУ 2003 року і будь-які спроби змінити голову КМДА буде тлумачити як політичний тиск. І таким чином збільшувати свої електоральні рейтинги, формуючи з себе образ головного опонента президента. Що, власне, й робили всі столичні мери. Якщо ж на рівні закону розвести повноваження, то меру вже ніяк не можна вийти на пресконференцію і сказати: винна центральна влада. Бо Київ отримає всю повноту місцевого самоврядування, а отже й відповідальність за інфраструктурний безлад. А це втрата рейтингів. Тому я не думаю, що Київ є, скажемо так, потенційним політичним вигодоотримувачем прийняття закону про столицю», – пояснив Безгін.

З Віталієм Безгіним поспілкувалася редакторка відділу політики ZN.UA Інна Ведернікова. Вона отримала досить чесні відповіді на такі запитання як: хто й навіщо розхитує медійний човен протистояння Києва і Банкової? Якого рішення Конституційного суду чекає Кличко, граючи на випередження? Чи буде він блокувати зміну столичного законодавства, і навіщо йому це потрібно? Чому прийнятий у першому читанні закон про столицю Ткаченка/Гуріна краще провалити і подати новий? Які повноваження отримає префект/голова КМДА, і чи стане він зашморгом на шиї мера столиці? Кому він підкорятиметься — президентові чи прем'єру? Коли може бути призначений новий голова КМДА, якщо закон про столицю приймуть уже цієї осені?

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі