Серед десятків тисяч іноземних вболівальників, які приїхали до Києва на Євро-2012, тільки 2 тис. замовили організовані екскурсії. Особливу цікавість у гостей столиці викликають «пивні тури» - екскурсії по пивним ресторанам і приватним пивоварням міста.
З початку Євро-2012 через офіційну фан-зону на Хрещатику замовили екскурсії тільки 2 тис. зарубіжних уболівальників, причому половина з них були безкоштовними.
«Ми пропонуємо гостям столиці платні і безкоштовні екскурсії, вболівальники цікавилися рівною мірою і тими, і іншими. Розділилися вони приблизно порівну, більше тисячі туристів замовили різні платні екскурсії, і близько тисячі - відвідали безкоштовні», - розповів керівник інфоцентру офіційної фан-зони Києва Арсеній Фінберг.
За його словами популярні серед іноземців екскурсії у Києво-Печерську лавру, музей Великої Вітчизняної війни, тур «Комуністичний Київ», який розповідає про радянське минуле столиці, а також «Секретний Київ», в якому розповідається про невідомі і загадкові місця міста. Крім того, дуже популярні оглядові екскурсії на автобусі і екскурсії по Дніпру. Особливу цікавість у гостей столиці викликають так звані «пивні тури» - екскурсії по пивним ресторанам і приватним пивоварням міста.
Також популярністю користуються туристичні інформаційні центри столиці. У середньому за допомогою до волонтерів центру звертаються близько 300 туристів щодня. «Як правило, людей цікавить, як дістатися до стадіону, або що цікавого можна подивитися в столиці. Бувають і не дуже приємні приводи для звернень - люди втрачають документи, речі», - розповів Фінберг. !zn