У фан-зоні на Хрещатику за 12 днів групового турніру Євро-2012 побувало 1 млн 250 тис. уболівальників, повідомляє інформаційний центр «Україна-2012».
За цей час випито 200 тис. літрів пива, або 3 цистерни, з'їдено 8 км сосисок, або 8 Хрещатиків, 18 тис. порцій морозива, або 1 тонну, 60 тисяч хот-догів, або 6,9 тонни (середня вага слона).
«Всі, й шведи, і англійці, і поляки, і наші - купують сосиски. Не встигаємо підвозити», - каже продавець фан-зони.
Також вболівальники купують дрібні сувеніри. Популярністю користується українська зозулиця.
«В основному, звичайно купують маленькі зозулиці, пластикові по 15 грн. А також невеликі з глини», - говорить директор сувенірної компанії, що здійснює реалізацію сувенірів.
- Іноземних вболівальників музеї та пам’ятники Києва майже не цікавлять
Деякі фанати навіть зацікавились жетонами на проїзд у метро - їх беруть для колекцій і на сувеніри друзям з різних країн. Тут зображено каштанчик і написано «Київ». «Вони класні, у нас таких немає. Подарую своїм колегам на роботі», - сміється англієць Пітер.
Крім того, за 12 днів комунальники вивезли 263 тонни сміття, або 16,5 вантажівок.
«В основному це пластик - пляшки, стаканчики, трохи металевих банок від пива. Все це пресується і вивозиться з зони», - говорить начальник главку Дмитро Новицький.
Прибиральники кажуть, що серед сміття знаходять і багато фановскої атрибутики - перуки, шарфики, кепочки. «Вони їх, мабуть, гублять у натовпі», - кажуть волонтери. !zn
Читайте також:
Євро-2012: розклад матчів, результати і турнірна таблиця
У Київській фан-зоні «від надлишку почуттів» запалили димову шашку. Ніхто не постраждав
Футболка з іронічноим написом про Донецьк стала хітом продажів на Євро-2012
Матчі Євро-2012, які транслювала ТРК «Україна», не побачила половина українців - БЮТ