За затримку стикувальних рейсів пасажири зможуть відсудити компенсацію

Поділитися
За затримку стикувальних рейсів пасажири зможуть відсудити компенсацію Якщо пасажир чекає стикувального рейсу понад три години, він може звертатися до суду © focus.ua
Якщо авіакомпанія - продавець квитків не забезпечила приліт літака у строк, вона заплатить компенсацію пасажирам

Прецедент з судовим рішенням у зв'язку з затримкою авіарейсу зробив можливим отримання компенсації у разі затримки стикувального рейсу в будь-якому аеропорту світу.

Пасажири, які купили квитки у європейських авіакомпаній, зможуть отримати компенсацію до 600 євро, якщо їх стикувальний рейс, здійснюваний іншим авіаперевізником, затримується більш ніж на три години або скасовується, передає Капітал.

Раніше претендувати на виплати у разі затримки рейсу могли лише пасажири, що вилітають або прибувають в країни Європи. Днями Європейський суд (ECJ) постановив, що тепер компенсацію можуть отримати і пасажири, які купили квитки у європейських авіаперевізників, якщо їх стикувальні рейси були затримані з вини авіакомпаній-партнерів або на спільних рейсах за межами ЄС. Виплата належить, навіть якщо авіакомпанія, що виконує другу частину маршруту, не базується в Євросоюзі.

Таке рішення було прийнято після того, як 11 пасажирів, які купили квитки у Czech Airlines з Праги в Бангкок через Абу-Дабі, чекали вильоту стикувального рейсу, що виконується Etihad Airways, понад вісім годин.

Мандрівники звернулися зі скаргою до суду, який постановив, що чеська авіакомпанія повинна виплатити компенсацію, оскільки квитки продала саме вона. Навіть якщо переліт здійснюється декількома авіакомпаніями, але квитки були куплені через єдине бронювання, своєчасність доставки пасажира в кінцевий пункт - відповідальність продавця, йдеться в постанові.

У той же час суд підкреслив, що авіакомпанія ЄС може подати позов і вимагати виплату компенсації у перевізника, який допустив затримку рейсу.

18 березня Україні набули чинності нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. Одним з основних нововведень стала відмова від обов'язкової безкоштовної норми багажу.

Державіаслужба фактично узаконила діючі на ринку "безбагажні тарифи", хоч це було заборонено старими правилами. Вони зобов'язували авіакомпанії перевозити безкоштовно не менше 15 кг багажу за ваговою концепцією або не менше 23 кг за штучної концепції.

Нова редакція правил узаконила також плату за реєстрацію на рейс в аеропорту, яку і так стягували деякі компанії.

Поділитися
Підготував/ла Кругленко Александрина
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі