За затримку стикувальних рейсів пасажири зможуть відсудити компенсацію

19 липня, 2019, 23:26 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Якщо авіакомпанія - продавець квитків не забезпечила приліт літака у строк, вона заплатить компенсацію пасажирам

За затримку стикувальних рейсів пасажири зможуть відсудити компенсацію
Якщо пасажир чекає стикувального рейсу понад три години, він може звертатися до суду © focus.ua

Прецедент з судовим рішенням у зв'язку з затримкою авіарейсу зробив можливим отримання компенсації у разі затримки стикувального рейсу в будь-якому аеропорту світу.

Пасажири, які купили квитки у європейських авіакомпаній, зможуть отримати компенсацію до 600 євро, якщо їх стикувальний рейс, здійснюваний іншим авіаперевізником, затримується більш ніж на три години або скасовується, передає Капітал.

Раніше претендувати на виплати у разі затримки рейсу могли лише пасажири, що вилітають або прибувають в країни Європи. Днями Європейський суд (ECJ) постановив, що тепер компенсацію можуть отримати і пасажири, які купили квитки у європейських авіаперевізників, якщо їх стикувальні рейси були затримані з вини авіакомпаній-партнерів або на спільних рейсах за межами ЄС. Виплата належить, навіть якщо авіакомпанія, що виконує другу частину маршруту, не базується в Євросоюзі.

Таке рішення було прийнято після того, як 11 пасажирів, які купили квитки у Czech Airlines з Праги в Бангкок через Абу-Дабі, чекали вильоту стикувального рейсу, що виконується Etihad Airways, понад вісім годин.

Мандрівники звернулися зі скаргою до суду, який постановив, що чеська авіакомпанія повинна виплатити компенсацію, оскільки квитки продала саме вона. Навіть якщо переліт здійснюється декількома авіакомпаніями, але квитки були куплені через єдине бронювання, своєчасність доставки пасажира в кінцевий пункт - відповідальність продавця, йдеться в постанові.

У той же час суд підкреслив, що авіакомпанія ЄС може подати позов і вимагати виплату компенсації у перевізника, який допустив затримку рейсу.

18 березня Україні набули чинності нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. Одним з основних нововведень стала відмова від обов'язкової безкоштовної норми багажу.

Державіаслужба фактично узаконила діючі на ринку "безбагажні тарифи", хоч це було заборонено старими правилами. Вони зобов'язували авіакомпанії перевозити безкоштовно не менше 15 кг багажу за ваговою концепцією або не менше 23 кг за штучної концепції.

Нова редакція правил узаконила також плату за реєстрацію на рейс в аеропорту, яку і так стягували деякі компанії.

По матерiалам: DT.UA / Капитал / Підготував/ла : Кругленко Александрина
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК