Другий за кількістю абонентів оператор мобільного зв'язку у країні "МТС-Україна" підвищує тарифи: вартість дзвінків всередині мережі та абонентам інших операторів в популярних тарифах зросте на 20-50%.
З 1 червня вартість внутрішньомережевих і міжмережевих дзвінків для абонентів "МТС-Україна" зросте на 50% і 20% відповідно - до 0,75 грн/хв. і 1,2 грн/хв. в популярних тарифних планах оператора - "Супер МТС", "MAX Energy" і "Народний".
При цьому МТС не змінює кількість передбаченого тарифами безкоштовного трафіку - наприклад 70 хв. внутрішньомережевих дзвінків на день у "Супер МТС" або 1 тис. хв. на місяць у "MAX Energy".
Також, незважаючи на підвищення загального тарифу, МТС пропонує абонентам придбати 25 безкоштовних хвилин на місяць за 10 грн, тобто по 0,4 грн за хвилину.
Як зазначила керівник відділу зі зв'язків із громадськістю "МТС-Україна" Вікторія Рубан, підвищення не торкнеться більшості абонентів, оскільки вони не виходять за рамки передплачених хвилин у пакеті, повідомляє "Коммерсатъ-Украина".
Новими тарифами МТС намагається стимулювати абонентів якомога менше дзвонити на номери інших операторів і здійснювати більше внутрішньомережевих дзвінків, упевнений гендиректор "Астеліту" Олександр Барінов.
"Підвищення базового тарифу - ще один спосіб стимулювати споживання передплачених пакетів послуг", - пояснює пан Пархоменко. Пані Рубан пояснює, що пріоритет компанії - недорогі дзвінки всередині мережі. "Фактично це ключовий принцип, який використовується в тарифних лінійках МТС. Саме ці пакети найбільш затребувані у абонентів, і щоб зберегти їх, ми змінили тарифікацію інших дзвінків", - додає вона.
МТС - не перший оператор, який вирішив цієї весни підвищити тарифи. "Київстар" почав вводити щоденну абонплату в низці тарифних планів. "Астеліт" у березні підвищив суму обов'язкового щомісячного поповнення у ряді тарифних планів. У березні "Київстар" і "Астеліт" збільшили на 20-30% вартість SMS-та MMS-повідомлень.
Раніше до масштабних одночасних підвищень тарифів оператори вдавалися тільки під час кризи - у 2009 році. Тоді у компаніях пояснювали, що через девальвацію гривні їхні капітальні та операційні витрати дуже зросли. !zn