ЄБА покращила податковий індекс, відзначивши якість адміністрування податків, зниження тиску на бізнес і рівень сервісів

Поділитися

Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) за підсумками 2017 року покращила податковий індекс, який є індикатором "податкового клімату" в країні та відображає ефективність роботи Державної фіскальної служби. Про це заявила виконавчий директор асоціації Анна Дерев'янко, коментуючи підсумки спільної зустрічі представників ЄБА з в. о. керівника ДФС Мирославом Проданом, повідомляє "УНІАН".

"Підвищення індексу відбулося за рахунок роботи ДФС над поліпшенням якості сервісності та адміністрування податків. Цього року покращилася ситуація з відшкодуванням ПДВ, що також стимулювало підвищення індексу. До цього "проблема ПДВ" звучала щороку. У 2017 році на неї не скаржаться. Це об'єктивно серйозний крок уперед. Щодо податку на прибуток якихось серйозних скарг теж не надходило. В.о. голови ДФС Мирослав Продан та його колеги на вищому рівні працюють над вирішенням поточних питань разом із представниками бізнесу, і ми відчуваємо регулярний, планомірний і дуже правильний діалог між керівництвом ДФС і нами як бізнес-асоціацією. Важливі подальші завдання – продовжувати роботу над удосконаленням законодавства та покращувати сервіс із боку співробітників ДФС до платників податків в регіонах", - зазначила Анна Дерев'янко.

"За період вимірювання податкового індексу – це вже кілька років – він найвищий. Динаміка показує, що за рахунок зниження податкового тиску і нехай нестабільного, але поліпшення рівня обслуговування досягається покращання індексу. Насамперед, найбільше впливу на результат було завдяки фактору зменшення податкового тиску", - заявив голова податкового комітету ЄБА Володимир Котенко.

За словами Мирослава Продана, у керівництва ДФС та членів Європейської Бізнес Асоціації збігається бачення завдань, які стоять перед службою в 2018 році.

"Ми завершуємо цей рік із перевиконанням плану та рекордними надходженнями в бюджет, які досягнуті завдяки детінізації, боротьбі з контрабандою та схемами з фіктивним ПДВ. Наші пріоритети і завдання на наступний рік – поліпшення сервісності, спрямованої на підвищення рівня добровільної сплати податків, поліпшення управління ризиками. Ми приділяємо особливу увагу розвитку IT-інфраструктури. Наша абсолютна мета – фактично стовідсоткове надання адміністративних, консультативних і контрольних послуг та оплата податків через електронний кабінет. Хочу відзначити також створення єдиного казначейського рахунку для ефективного адміністрування податків, розвиток електронного документообігу та забезпечення співробітників ДФС гідною оплатою і гідними умовами праці як запоруку викорінення корупції. У митній сфері наше завдання номер один – забезпечення митниць сканерами, електронними замками та іншими засобами митного контролю. І дуже важливо, що представники бізнесу, основні платники податків, поділяють наше бачення, у нас налагоджений конструктивний діалог", - зазначив Мирослав Продан.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі