Згідно зі статистикою освоєння фінансових ресурсів на місцеві дороги по областях, за будівельний сезон в Україні з'явилися лідери - Хмельницька, Вінницька, Чернігівська, Запорізька, Львівська, Харківська та Дніпропетровська області. Наприклад, на Хмельниччині використали всі 100% грошей, на Вінниччині - 98, на Чернігівщині - 97, на Запоріжжі - 94, а на Львівщині та Харківщині - по 92% коштів. Що стосується аутсайдерів, то ними стали Луганська, Одеська, Тернопільська та Миколаївська області. Для прикладу, на Луганщині витратили лише 46% доступних грошей, Одещині - 57, Тернопільщині - 64, а в Миколаївській області - 69%.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Олена Криворучко, директор ДП "Укрдорінвест". За її словами, на перший погляд, така ситуація може видатися дуже дивною. Чому в державі, яка, за різними оцінками, потребує сотень мільярдів або навіть трильйонів гривень на повне відновлення дорожнього господарства, окремі області не змогли освоїти по 700–900 млн за цілий рік.
"Справа полягає в тому, що для багатьох ОДА необхідність займатися ремонтом доріг стала "несподіванкою". Навіть зважаючи на те, що "Укравтодор" проводив відповідні консультації ще з 2017 р., ОДА надто довго визначали найбільш пріоритетні ділянки, оголошували тендери, обирали переможців. Як наслідок, вибрати потенційно доступні суми виявилося просто неможливо за той час, що залишився безпосередньо на будівництво, - зазначає автор.- Загалом по Україні на дорогах державного і міжнародного значення, які входять до сфери відповідальності "Укравтодору", було виконано всі заплановані роботи. Натомість на місцевому рівні показник становив лише 63%".
Детальніше про проблеми будівництва доріг читайте в статті Олени Криворучко "Дорога в 2019 рік: які автомобільні шляхи ремонтуватимуть в Україні" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".