Лоукостер Wizz Air прийняв рішення змінити правила перевезення ручної поклажі на своїх рейсах. Тепер гарантію перевезення ручної поклажі у салоні літака отримають лише ті, хто придбав Wizz Priority. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Наголошується, що ручна поклажа пасажирів, які не купили послугу пріоритетної посадки, буде спрямована в багажний відділ обслуговуючим персоналом перед посадкою в літак і повернена на стрічку видачі багажу після приземлення.
Wizz Priority - це платна послуга, яка дає право першочергового попадання в салон літака і можливість мати з собою додаткову маленьку сумку.
У грудні 2016 року повідомлялося про те, що авіаперевізник Wizz Air збільшує парк повітряних суден в Україні. У серпні 2017 року в Києві буде забазован другий літак. Директор з комунікацій Тамара Валуа розповіла про відкриття двох нових рейсів з Києва – до Копенгагену і Нюрнбергу, а також про збільшення частоти чотирьох вже наявних.
Раніше в травні минулого року стало відомо про плани Wizz Air повернутися в Україну. Заява про бажання повернутися на український ринок пояснюється економічною стабілізацією, вважає екс-міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
Нагадаємо, в квітні 2015 року група Wizz Air закрила свою українську авіакомпанію "Візз Ейр Україна". Кількість рейсів в Україну скоротилася вдвічі – з 16 до 8.