Введення спецмит не продемонструвало позитивного ефекту для вітчизняних виробників. Про це у своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" пише директор аналітичної групи Da Vinci AG Анатолій Баронін.
За підсумками першого півріччя 2013 року, динаміка продажів нових автомобілів виявилася негативною (-5%), вказує автор з посиланням на дані "Укравтопрому".
При цьому в липні 2013 року вони скоротилися на 15,5% порівняно з аналогічним торішнім періодом, що не дозволяє говорити про вплив на загальну картину тільки динаміки першого кварталу: у другій чверті року падіння продовжилося.
Висновки про відсутність адекватного розрахунку економічного ефекту підтверджуються піврічною статистикою продажів автомобілів у розрізі марок. Так, порівняно з результатами першого півріччя 2012 р. найгірші результати продажів продемонстрували Daewoo (-45,3%), Chevrolet (-48,2%), Skoda (-23,4%), Chery (-36,7%), ЗАЗ (-5,9%), Hyundai (-4,9%), тобто більшість марок, що випускаються лобістами протекціоністських заходів.
"Таким чином, наслідки введення спецмит не можна визнати результативними з точки зору виправдовували їх введення цілей", - підкреслює директор аналітичної групи.
Докладніше читайте в статті "Перебір зі збором" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn
Читайте також:
В Кабміні передбачили загибель СОТ через скандал з переглядом мит
США продовжують наполягати, що Україна підриває основи СОТ
Росія подасть до суду на Україну за мито на іномарки
Росія обкладе податком український шоколад і вугілля у відповідь на автомобільні мита