Частка групи Volkswagen на європейському ринку у вересні скоротилася до 23,3% з 23,6% роком раніше і 26,5% у серпні, йдеться в повідомленні Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA).
Продажі нових автомобілів в Європі у вересні 2015 року продовжили зростання 25-й місяць поспіль, хоча його темпи трохи сповільнилися в порівнянні з попереднім місяцем. При цьому найбільший автоконцерн Європи Volkswagen на тлі "дизельного скандалу" збільшив поставки менше багатьох конкурентів і втратив частину частки ринку.
Сукупні продажі Volkswagen в ЄС збільшилися у вересні на 8,4%, до 315,91 тис. машин. При цьому кількість реєстрацій автомобілів власне бренду Volkswagen зросло на 6,6%, Audi - на 10,1%, Skoda - на 10,2%, Porsche - на 54,1%.
Частка групи на європейському ринку минулого місяця скоротився до 23,3% з 23,6% роком раніше і 26,5% у серпні. У той же час, французька PSA Group збільшила продажі на 4,9%, проте скоротила частку ринку до 9,9% з 10,3% у вересні 2014 року. Продажі автомобілів Peugeot виросли на 6,1%, Citroen - на 7,4%.
Обсяги реалізації автомобілів Renault збільшилися на 4,9%, частка французького автовиробника на ринку регіону зменшилася до 8% з 8,4% роком раніше. Продажі Ford зросли у вересні на 8%, Opel Group - на 5,8%, FCA Group - на 15,6%, BMW Group - на 17,8%, Daimler - на 18,6%.
Японські автовиробники Toyota Group, Nissan і Mazda збільшили продажу відповідно на 10,2%, 24,5% і 29,4%. Продажу південнокорейських Hyundai і KIA підвищилися на 9,6% і 9,4%.
Продажі автомобілів в ЄС за 9 місяців поточного року зросли на 8,8% - до 10,413 млн машин.
Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку зі скандалом, який виник через те, що компанія за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. А автомобілі німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу в 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено. За даними концерну, подібна програма була встановлена на 11 млн автомобілях, проданих по всьому світу.
Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.
Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen. Детальніше читайте в лонгріді DT.UA - "Що добре для Volkswagen, погано для Німеччини?".