В Україні введений воєнний стан через військове вторгнення РФ. Громадяни скаржаться на гарячу лінію Мінреінтеграції, що отримують попередження про відключення комунальних послуг за борги. У відомстві розповіли, чи мають право під час війни відключати українцям комунальні послуги, якщо у них є заборгованість.
У Мінреінтеграції нагадали, що у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабміну від 05.03.2022 № 206.
«Також рішенням регулятора припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335)», – зазначили у відомстві.
У Мінреінтеграції закликали надавачів послуг діяти відповідно до законів України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги.
«Разом з тим закликаємо співгромадян з розумінням і повагою ставитись до працівників комунальних служб. Перед ними – як і перед всією державою – в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива», – йдеться у повідомленні.
У відомстві пояснили, що українці можуть телефонувати на гарячу лінію Мінреінтеграції за номером 15-48, якщо у них виникли проблеми з постачальниками комунальних послуг.