За словами Менделєєва, ситуація з ДП "Антонов" може стати хрестоматійним прикладом" схеми дій менеджменту підприємств від "Укроборонпрому" щодо взяття під контроль їх грошових потоків і виведенню фінансів у тінь.
"Перший том цієї справи, звичайно ж, відкриє підписаний президентом "Антонова" О.Коцюбою наказ №588 "Про організацію виконання заходів щодо підготовки до корпоратизації". Слід зазначити, що підготовка до цієї самої корпоратизації розпочалася ледь не за півроку до появи згаданого наказу. Першим об'єктом прагнень стала авіакомпанія "Авіалінії Антонова", яка є головним комерційним активом державного підприємства", - йдеться в статті.
Автор вказує, що потенціал авіакомпанії дозволяє щорічно перевозити близько 25 тисяч тонн різних вантажів і приносити до 150 мільйонів доларів доходу. Саме ці кошти йшли на підтримку діяльності самої авіакомпанії, а також на забезпечення функціонування усього ДП "Антонов".
Як зазначає Менделєєв, "Авіалінії Антонова" протягом всієї своєї майже 30-річної історії були ласим шматком для "схемотехників", охочих швидко розбагатіти. Не менше восьми разів авіакомпанію намагалися виокремити з "Антонова", аби отримати контроль над її фінансами.
"На сьогодні виокремлення авіакомпанії в самостійне підприємство практично завершено. Що буде далі, зрозуміти неважко... Насамперед це означає зникнення основного джерела фінансування самого "Антонова", - констатує автор.
Він також зазначає, що при проведенні корпоратизації ДП "Антонов" ці обставини призведуть до погіршення фінансово-господарського становища на підприємстві і, як наслідок, зменшення ліквідності і собівартості його активів. Дану обставину буде використано конкретними особами, зацікавленими в акціонуванні підприємства.
Детальніше про ситуацію навколо ДП "Антонов" читайте у статті Дмитра Менделєєва "Під крилом літака хтось краде..." у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".