Всього планується імпорт 5-7 тис тонн ресурсу щомісяця в період роботи Волго-Донського судноплавного каналу.
Паливо везеться безпосередньо з НПЗ Туркменбаші по Волгодону і через Азовське море в українські порти.
"Ми будемо постачати близько 5 тис тонн ДТ весь період навігації Волгодона – до листопада. Паливо буде перевалюватися в портах Очакова, Ізмаїла, Херсона, Миколаєва. Також плануємо піднімати його до Дніпра", – розповів директор компанії Роман Румянцев.
Ресурс буде реалізовуватися автомобільними партіями в південних регіонах. На 24 квітня його ціна встановлена на рівні 19 грн/л.
"Оранж Ойл" – оператор оптового ринку нафтопродуктів. Спеціалізується на поставках палив водним транспортом у малі порти Одеської, Миколаївської, Херсонської області та місто Дніпро. За даними "Консалтингової групи "А-95", у 2016 році компанія поставила в українські порти 30 тис тонн ДТ і 5,1 тис тонн бензинів.
Нагадаємо, як писалидля DT.UA Сергій Куюн та Євген Мочалов,морські порти країни не відіграють великої ролі в забезпеченні ринку нафтопродуктами, але мають стратегічне значення. Зазвичай поставки по воді програють за ціною сухопутним, але саме вони рятують ринок, коли на північних і східних кордонах починаються проблеми.
Детальніше про постачання палива водним транспортом читайте в статті "Дрімаючий бронепоїзд".