Протягом кількох місяців триває підготовка до реєстрації географічного зазначення для інших продуктів, які б мали стати впізнаваними й популярними українськими географічними зазначеннями за кордоном: це гуцульська коров'яча бриндзя, херсонські кавуни, мелітопольська черешня, карпатський мед та чотири види вин - "Шабський", "Ялпуг", "Закарпаття" і "Білгород-Дністровський".
Про це у своїй статті для DT.UA пише Роман Якель. На його думку, саме гуцульська овеча бриндзя, яку небезпідставно величають "білим золотом Карпат", задасть добрий старт цьому процесові.
"Географічне зазначення означає більше, ніж бренд. Адже бренд ідентифікує одного виробника чи продавця товару, послуги. А географічне зазначення стосується багатьох виробників або продавців певної продукції", - підкреслює оглядач.
Детальніше про реєстрацію українських продуктів харчування з географічним зазначенням читайте у статті Романа Якеля "Біле золото Карпат" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".