На ринку палива сформувався дефіцит, деякі АЗС змушені простоювати через те, що нафтобази не змогли поповнити свої запаси. Цю ситуацію учасники паливного ринку обговорили на засіданні оперативного штабу в Мінінфраструктури у п'ятницю, 6 вересня, повідомляє видання Oilpoint.
"Дефіцит палива на певних нафтобазах пов'язаний з тим, що Укрзалізниця не справляється зі збільшенням потоку вантажів. Крім цього, на ситуації позначається повільна робота митниці на ключових станціях, через які проходять склади з паливом", - йдеться в повідомленні.
"Ряд залізничних станцій виявилися паралізованими. Простої на станції Дарниця досягають 20 днів. Склад Кременчук-Київ замість 7 днів триває 20-30 днів, не кажучи вже про інших відправників, ту ж Білорусь", - підкреслив один з учасників засідання оперативного штабу.
У той же час на зустрічі повідомили, що в останні дні на станції Дарниця є певні покращення в роботі.
Учасники ринку також зазначили складну ситуацію на станції Коростень, закликавши представників держави збільшити штатну чисельність співробітників митниці на станції для прискорення оформлення проходу вантажів.
Також, за словами учасників ринку, виникла проблема зі своєчасним поверненням порожніх цистерн на білоруську сторону, хоча в цьому напрямку спостерігається позитивна динаміка.
"Представники держави на зустрічі пообіцяли вирішувати виниклі проблеми і доповісти про ситуацію вищому керівництву країни для забезпечення оперативних заходів для вирішення ситуації", - пише Oilpoint.
Повідомлялося, що урядовою постановою №624 від 17 липня 2019 року з 1 серпня 2019 року вводиться спецмито 3,75% на дизельне паливо (УКТЗЕД 2710194300 - 2710194800), що постачається трубопровідним транспортом, з 1 жовтня 2019 року вона зросте до 4%. У свою чергу мито на постачання зрідженого газу (УКТЗЕД 2711121100) з 1 серпня складе 1,75%, з 1 жовтня - 3%.
Ця постанова набирає чинності з дня його опублікування і діє до моменту скасування застосування Російською Федерацією дискримінаційних та/або недружніх дій щодо України.