В Україні понад 664 тис. декларацій надали державні службовці за звітний період 2023 року. Про це повідомили на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК). За попередню кампанію, яка містила одразу два звітних періоди (2021 та 2022 роки), надали 744,6 тис. та 712,9 тис. відповідно. Автоматизовану перевірку пройшли близько 160 тис. декларацій за 2021 рік та понад 137 тис. декларацій за 2022 рік.
«Декларування статків посадовців – це репутація і авторитет усієї держави. Тому я вдячний тим посадовцям, які це розуміють, і відповідально ставляться до своїх обов’язків. НАЗК й надалі працюватиме над удосконаленням процесу е-декларування, щоб зробити його ще зручнішим для декларантів», - зазначив голова НАЗК Віктор Павлущик.
Він обіцяв надати громадянам нові можливості для ефективнішого контролю за доброчесністю публічних осіб.
В агентстві нагадали: якщо особа, що декларувала статки, помилилася в декларації під час внесення даних чи забула вказати дані, вона може протягом 30 днів з дня подання декларації надати виправлену версію.
Станом на 1 квітня 2024 року НАЗК розпочало 312 повних перевірок, завершило перевірку 13 декларацій, за результатами яких виявили недостовірні дані на понад 9 млн грн.
Раніше ми писали про те, що прем'єр-міністр України, всі віце-прем'єри та міністри вчасно подали електронну декларацію про майно та доходи за 2023 рік. 10 жовтня 2023 року президент Володимир Зеленський підписав закон (законопроект №9534) про повернення та відкриття електронних декларацій для осіб, уповноважених виконувати функції держави чи місцевого самоврядування в умовах воєнного стану. А з 12 жовтня 2023 року в Україні відновили декларування та функції НАЗК з перевірки декларацій.