В ОГТСУ назвали паливо, яка є на заправках без черг та обмежень: "стало для компанії порятунком"

Поділитися
В ОГТСУ назвали паливо, яка є на заправках без черг та обмежень: © Фото з відкритих джерел
Для розвитку цього ринку в Україні є дуже сприятливі законодавчі умови.

Для Оператора ГТС України метан у якості моторного палива став порятунком під час облоги агресором та під час паливної кризи. При цьому, переобладнати автомобіль під таке паливо цілком реально та перспективно, а сам метан на заправках є без черг та обмежень, заявив гендиректор компанії Сергій Макогон.

Очільник ОГТСУ наголосив, що транспорт на стисненому метані - це для України щонайменше перспективно, особливо в нинішніх умовах паливної кризи.

"Електромобілі - це майбутнє для особистого транспорту. Але для важкої техніки, автобусів, муніципального транспорту метан є реальною альтернативою для на дизелю та бензину. У нас ще є значна кількість авто та спец транспорту на стисненому метані. Аварійки на метані, автобуси для працівників, вантажівки й т.д", - зазначив він.

За словами Сергія Макогона, в Україні газові мережі присутні у майже будь-якому місті або селищі.

"Існує кілька сотень АГНКС по всій країні. Тому заправку метаном можливо організувати майже у будь-якому регіоні України. Під час окупації та облоги для Сум і інших міст України тільки метан залишався єдиним доступним видом моторного палива, тому що він постачається трубами, а не бензовозами. Наразі стиснений метан може допомогти послабити паливну кризу. Укравтогаз запустив у роботу майже всі АГНКС", - підкреслив він.

Також, глава Оператора ГТС зазначив, що для розвитку цього ринку в Україні є дуже сприятливі законодавчі умови, держава теж активно підтримує використання авто на стисненому метані:

  • Держава продовжує програму компенсації витрат на встановлення ГБО через податкову знижку.
  • Верховна Рада ухвалила законопроєкти №3477 і №3476, які передбачають звільнення від оподаткування ввезення авто на газу.

Серед переваг метана:

  • Україна спроможна самостійно покривати власну потребу у газі. Наразі це природний газ, а у майбутньому це буде BioMethan.
  • ГБО на метані можливо встановити на як на бензиновий, так і на дизельний авто.

Серед додаткових кроків, які можуть сприяти розвитку метанового ринку, на думку Сергія Макогона, можуть бути:

  • Нафтогаз та Укравтогаз повинні зафіксувати вартість метану (до 35 грн!) на АГНКС та гарантувати роботу всіх станцій. Наразі вартість метану на біржі складає 29 грн/м3, що значно дешевше бензину.
  • Потрібно спростити вимоги для встановлення нових заправних станцій на метані. 

"Метан на заправках є без черг та обмежень. До речі, в Італії працює 1500 АГНКС", - підкреслив також він.

Мережа метанових заправок в Україні:

 

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі