Також в ТОП-5 найприбутковіших поїздів внутрішнього сполучення: №105/106 Київ-Одеса; №79/80 Київ-Дніпро; №63/64 Київ-Харків; №11/12 Київ-Новоолексіївка. При цьому найбільш збитковим поїздом внутрішнього сполучення також став поїзд, який курсує із Києва до Львова, №141/142. Його наповненість склала 90%, а збиток від нього – 118,1 млн гривень.
Серед поїздів міжнародного сполучення популярні: - №23/24 Одеса-Москва ( наповненість 85%); №73/74 Ковель-Москва (наповненість 80%);№61/62 Миколаїв-Москва (наповненість 80%);№53/54 Київ-Санкт-Петербург ( наповненість 61%).
Наповнюваність поїзда №705/706 Київ-Перемишль склала 122%. На поїзді №715/716, який курсує через Львів, Вінницю, Хмельницький та Тернопіль, наповненість склала 148,7%. Найзбитковішим поїздом в 2018 году став №100/99 сполученням "Мінськ-Запоріжжя"( збиток 6,5 млн грн, наповненість 69%).
Нагадаємо, в 2018 році були скасовані прямі поїзди та причіпні вагони в напрямку Росії з Івано-Франківська, Чернівців, Ужгорода та Чернігова.
На початку серпня 2018 року міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив про плани припинити залізничне сполучення з Росією. За його словами, розглядається варіант закриття залізничного пасажирського сполучення з Москвою.
В той же місяць він анонсував введення нових обмежень у транспортному сполученні з Російською Федерацією. Омелян уточнив, що підписаний "історичний" документ і обмеження стосуватимуться не тільки залізничного пасажирського сполучення, про яке говорилося раніше.
Вже в грудні минулого року Мінінфраструктури внесло до Кабінету міністрів пропозицію про припинення залізничного сполучення між Україною і Росією.