Уряд запропонував Раді скасувати трудові книжки

Поділитися
Скасування трудових книжок дозволить бізнесу заощадити 500 млн грн
Облік трудової діяльності буде вестися в електронному реєстрі, до якого будуть заноситися всі дані про трудовий стаж.

У Верховній Раді зареєстрований урядовий законопроект № 3507 про скасування трудових книжок.

Відповідно до законопроекту, облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування. Законопроект передбачає розширення списку даних про працівника, які вносяться до реєстру.

Як наголошується в пояснювальній записці до законопроекту, "трудові книжки дісталися Україні у спадок від СРСР, у той час як в економічно розвинених країнах практика їх використання".

За даними Держстату, в Україні на 2013 рік налічувалося близько 1,7 млн підприємств різного розміру, в яких працювали 8,7 млн найманих працівників. Найбільша частка на середні підприємства (3,1 млн осіб), у малих – 2,8 млн осіб, у великих - 2,4 млн.

"Припускаючи, що на адміністрування кожної трудової книжки підприємством в середньому витрачається 1 година праці відповідного спеціаліста (бухгалтера, спеціаліста відділу кадрів, HR-спеціаліста) в рік, то скасування трудових книжок дозволить зекономити трудові затрати на їх адміністрування в розмірі майже 290 млн грн. ", - наголошується в записці.

Також скасування трудових книжок усуне необхідність їх зберігання на підприємствах, що дозволить заощадити витрати бізнесу на архіваріусів. У залежності від кількості найманих працівників середні і великі підприємства зможуть зекономити щороку близько 220 млн грн на зберігання трудових книжок.

Таким чином, загальний економічний ефект для бізнесу внаслідок скасування трудових книжок становить близько 500 млн грн.

Читайте також: Рада знизила кворум на зборах ТОВ до 50%

Як писав у статті для ZN.UA Артем Святненко, дрібний бізнес та фізичні особи-підприємці (ФОП) змушені постійно боротися за своє існування, не тільки не відчуваючи реальної допомоги від держави, але і відчуваючи постійний тиск на свій бізнес жахливої бюрократичної машини, що дісталася нам від імперської Росії і Радянського Союзу, і, як не дивно, від міцніючої за всі роки незалежності України.

Детальніше про проблеми легального працевлаштування в Україні читайте у статті Кайдани бюрократії. Легальні працівники - головний біль приватних підприємців у "Дзеркалі тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі