"Нам важливо зробити стимулювання експорту постійною, послідовною, консолідованою політикою, і в 2018 році вже запустити систему державної підтримки в рамках цієї стратегії", - повідомила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі - торгпред України Наталія Микольська, представляючи експортну стратегію.
"Дорожня карта визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Серед них: створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля диверсифікації експорту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави, а також підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі", - йдеться в повідомленні Кабміну.
Також у рамках Експортної Стратегії було затверджено перелік нових перспективних ринків, які зможуть замінити традиційні експортні ринки, доступ на які ускладнено через політичну ситуацію. Зокрема, було визначено топ-20 ринків, які, за умови вибору правильних форм і інструментів роботи з ними, здатні показати досить швидкі результати. Серед них, крім країн ЄС: Єгипет, Індія, Білорусь, Грузія, Молдова, Іран, Саудівська Аравія, Китай, Японія, США, Канада, Швейцарія та Бангладеш.
Нагадаємо, що експорт товарів і послуг з України за 9 місяців цього року зріс на 18,5%.
Детальніше про зовнішню торгівлю України читайте у статті Максима Пархоменка "Ринкові захоплення. Наскільки переконливо відновлюється український експорт" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".