Запровадження держрегулювання цін під час сезонних стрибків зростання вартості газу — не боротьба, а консервація газової монополії Фірташа, яка складає 70% ринку. Переконані автори тексту "Усе по 6,99! Великий газовий розпродаж" Агія Загребельська та Юлія Самаєва.
На їхню думку, оскільки змінити газзбут Фірташа на іншого постачальника може тільки сам споживач, і процедура зміни не така проста, то в українця має бути мотивація витратити на це свій час. Найкраща мотивація — гроші. Найбільш ефективно вона працює в зимовий період, коли різниця в цінах різних постачальників найвідчутніша. Встановлюючи однакову для всіх постачальників ціну в пікові періоди, держава вбиває таку мотивацію, та самотужки захищає постачальників фірташівського дорогого газу від втрати клієнтської бази.
Крім того, будучи ще й великими імпортерами газу, компанії Фірташа, закупивши влітку дешевий газ, мають змогу «пересидіти» тимчасове цінове регулювання без значних втрат, а от нові гравці, які щойно вийшли на цей ринок, аби створити конкуренцію для монополіста, не так міцно стоять на ногах, тож для них місяці «карантинних» цінових обмежень можуть стати останніми — заробіток суттєво знизиться, а нові споживачі не прийдуть. Тому дуже сумнівними є твердження адвокатів цих змін про те, що «боляче буде всім», бо больовий поріг у учасників ринку однозначно різний.
Подробиці того, до чого можуть призвести газові новації уряду читайте в тексті Агії Загребельської та Юлії Самаєвої "Усе по 6,99! Великий газовий розпродаж" на ZN.UA.