"Укрзалізниця" запровадила нову послугу "є-Замовлення" для відслідковування порожніх вагонів

Поділитися
© Укрзалізниця / Facebook
В УЗ пояснили, як працюватиме нова функція. 

Держперевізник "Укрзалізниця" запустив новий функціонал "є-Портал УЗ-Карго" - під назвою "є-Замовлення" для перевезення порожніх вагонів. Сервіс дозволяє подавати заявки онлайн, відслідковувати їх статус у режимі реального часу та працювати без зайвих паперових процесів. Про це повідомив заступника директора департаменту комерційної роботи компании Валерія Ткачова.

"На початковому етапі логічні контролі працюватимуть у режимі попередження, щоб усі замовники змогли поступово пристосуватися до нового інтерфейсу. Перевірка обов’язкової наявності узгодженого є-Замовлення під час оформлення перевізного документа буде здійснюватись орієнтовно з 1 вересня 2025 року", — пояснив він.

Відповідно до повідомлення, детальніше можна дізнатися у розділі "інструкції користувача", розміщеному у реєстрі "є-Замовлень" та у відповідному блоці головної сторінки "особистого кабінету".

Раніше розказали, як купити квитки на потяг, незважаючи на те, що на популярні напрямки місця (крім тих, що зарезервовані для пільговиків і військових) розкуповують упродовж дня-двох. Адже навіть якщо квитків немає, вони можуть знову з’явитися — у разі повернення або скасування броні пільговими категоріями.. 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі