«Укрзалізниця» потребує ефективного управління, а не постійного підвищення тарифів – експерт

Поділитися
«Укрзалізниця» потребує ефективного управління, а не постійного підвищення тарифів – експерт © Укрзалізниця / Facebook

Постійне підвищення тарифів на вантажні перевезення це свідчення неефективності роботи управління «Укрзалізниці», особливо в умовах, коли обсяги перевезень, а відповідно і доходи компанії, рекордно зростають. Про це заявила голова галузевої ради Федерації металургів України Олена Колесникова, коментуючи ініціативу УЗ щодо чергового підвищення тарифів, передає dsnews.

«Я би задала би питання про ефективність роботи управління. Тому що чергове латання дірок за рахунок підняття тарифів для промисловців і білого бізнесу, які страждають найбільше – то це для мене свідчення неефективної роботи», - підкреслила Колесникова.  

За її словами, передусім «Укрзалізниця повинна надати економічне обґрунтування тарифних змін – адже мова про «зближення класів» вантажів, про яке говорить управління вантажного монополіста, взагалі не може йти. 

«Що взагалі таке зближення класів? Один використав логістику на 10%, а інший використав її на 110%, а платити ми мусимо однаково? Це зовсім не економічно обґрунтовано. Тому ми залишаємося повністю на своїй позиції: УЗ має перерахувати тарифи, тому що вони завищені для промисловості», - акцентувала експерт. 

Вона також зауважила: залізниці потрібно ефективно управляти своїми ресурсами та запроваджувати реформи, щоб зробити діяльність компанії прозорою, та ліквідувати корупцію. 

«Якби вони робили потрібні реформи, не було би дивних закупівель або необґрунтованих абсолютно витрат, які у них є. І тоді це була б ефективна робота. Натомість зараз виглядає, що їхня ефективна робота ведеться виключно за рахунок підвищення тарифів тим, хто і так платить більше, ніж це обґрунтовано», - каже Колеснікова. 

Як відомо, залізничний монополіст від початку року демонструє рекордні обсяги перевезень, і прозвітував про отримання за перше півріччя 3,1 млрд грн прибутку. Але на кінець року, як заявив голова УЗ Євген Лященко, у компанії буде збиток у розмірі 2,7 млрд грн. Звідки він візьметься, управління не пояснює, але вже ініціює підвищення тарифів на вантажні перевезення. 

Натомість Європейська бізнес асоціація заявила, що «Укрзалізниця» має зосередитися на пошуку внутрішніх резервів та скоротити операційні витрати, а не перекладати свої фінансові проблеми на бізнес.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі