"Укрзалізниця" має більше виходити у публічну площину і обговорювати тарифоутворення з бізнесом — член транспортного комітету ВР

Поділитися
© Укрзалізниця / Facebook
Клименко повідомила, що представників УЗ не часто бачать на комітеті.

Перший заступник голови Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко прокоментувала проєкт "Укрзалізниці" щодо уніфікації тарифів на вантажні перевезення та заявила, що УЗ має обговорювати будь-які зміни вантажних тарифів із бізнесом, навіть в умовах повномасштабної війни, повідомляє "УНІАН".

Клименко заявляє, що нині УЗ залишається закритою як для  вантажовласників, так і для влади. 

"Зміни тарифів однозначно обговорювати треба за будь-якого стану, і воєнного в тому числі. У цей час треба обговорювати, навпаки, більше — особливо з бізнесом, тому що саме бізнес платить податки і використовує УЗ. Точніше, вантажна частина компанії прибуткова саме завдяки тому, що бізнес платить ці тарифи і користується послугами "Укрзалізниці". Тому це треба робити", - наголосила парламентар.

За її словами, компанія натомість не поспішає оприлюднювати цифри своєї діяльності та таким чином, виходити в публічну дискусію

 "Укрзалізниця" закрита не тільки для бізнесу і обговорення тарифів, але і в принципі ми їх не часто бачимо на комітеті — тільки коли у нас виникають глобальні питання. Якщо ви подивитеся, то їх цифри теж не сильно публічні, починаючи з 2021 року. Ми зараз обговорюємо на комітеті, на підкомітеті та робочих групах новий закон про "Укрзалізницю", і там ми з ними спілкуємося. Але їм треба виходити більше і до бізнес-асоціацій, і до бізнесу, який користується, їхніх клієнтів, і обговорювати це в публічній площині. Тому що будь-які закриті домовленості викликають підозри", - додала народна депутатка.

 Нагадаємо, кілька днів тому керівник "Укрзалізниці" Євген Лященко заявив, що компанія закінчила липень-серпень зі збитками 600-700 мільйони гривень, а також очікує невеликий збиток за підсумками року. Він наголосив, що у зв'язку з цим УЗ потребує підвищення тарифів на вантажні перевезення. Перше півріччя компанія закінчила з прибутком у понад три мільярди.

У Європейській Бізнес Асоціації заявили, що УЗ необхідно зосередити увагу на скороченні витрат (наприклад, операційних) та зростанні вантажної бази, а не на підвищенні тарифів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі