За його словами, перевезення пасажирів зараз збиткові і тому ціни квитків потрібно підняти до собівартості перевезень.
"У нас високий попит, але при цьому низькі ціни, які не покривають собівартість перевезень. З цим потрібно щось робити. Тому ми піднімаємо питання на рівень держави. "Укрзалізниця" не повинна надавати послуги державі нижче собівартості", - сказав Кравцов.
Він також додав, що такий крок дозволить збільшити парк і зробити перевезення беззбитковими для компанії.
Кравцов заявив, що для того, щоб повністю задовольнити попит в сезон відпусток і в літній період, необхідно збільшити парк на 15-20%.
"Зараз у нас близько трьох тисяч вагонів, потрібно ще приблизно п'ятсот", - сказав голова "Укрзалізниці".
У свою чергу міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив в інтерв'ю "БізнесЦензор" про те, що ціни, що діють на залізничному транспорті, засновані на тарифному довіднику 70-х років минулого століття.
"В Укрзалізниці тарифи базуються на тарифному довіднику сімдесятих років минулого століття. Структури собівартості тарифу досі немає, яка реальна вартість перевезення пасажира - ніхто не готовий назвати. Порахувати перевезення однієї тонни вантажу ніхто не може", - зазначив Омелян.
У той же час він зазначив, що реальну вартість перевезень може продемонструвати лише приватний бізнес, тому міністр бореться за впровадження приватної тяги на залізниці.
Раніше компанія внесла зміни в правила купівлі квитків. Тепер їх можна придбати за 60 днів до відправлення.