АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) дозволила портам припиняти відвантаження в свою адресу, якщо через велике скупчення вагонів вони не встигають обробити плановий обсяг, повідомив глава УЗ Євген Кравцов в середу.
В даний час на залізничній мережі знаходиться майже в чотири рази більше вагонів, ніж можуть переробити порти. Завантажені зерновози через низьку пропускну здатність портової інфраструктури скупчилися на шляхах і використовуються як міні-елеватори, зазначив він на своїй сторінці в Facebook.
"За станом на 16 вересня 2019 року на залізничній мережі враховувалося 10,6 тис. вагонів-зерновозів. Всі вони були завантажені на адресу морських портів. Переробна спроможність зернових терміналів становить 2,7 тис. вагонів на добу", - уточнив глава УЗ.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" розглядає можливість впровадження інтерактивного графіка, який дозволить клієнтам у режимі онлайн оформляти заявки на перевезення зерна.
Укрзалізниця додатково розмістила майже 100 млн дол. США єврооблігацій. Про це інформує прес-служба Кабміну.
Повідомляється, що компанія випустила євробонди на 600 млн доларів США під 7, 292% річних. Кінцевий термін погашення додаткового випуску - 2024 рік. Згідно з угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку 70% залучених коштів будуть спрямовані на модернізацію залізничної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів TEN-T. Ще 30% коштів компанія направить на оновлення засобів диспетчерської сигналізації та зв'язку, а також на удосконалення системи контролю залізничного трафіку.