За даними компанії, за два роки кількість викликів зменшилася більш ніж у два рази. Так, у 2017 році українці вимовляли щомісяця по таксофону 900 тис. хвилин, в 2019 році - кількість розмов скоротилося до 380 тис. хвилин.
Сьогодні мережа "Укртелекому" налічує близько 4,8 тис. таксофонів, і практично всі вони розміщені у містах. В середньому щодня з одного таксофона відбувається близько 2,5 хвилин розмов.
В Укртелекомі поскаржилися на те, що обладнання таксофонної мережі морально застаріло, що викликає труднощі з його експлуатацією, заміною елементів, також деякі організації почали вимагати з "Укртелекому" платити орендну плату за розміщення таксофонів на їх території.
Враховуючи все це, "Укртелеком" прийняв рішення про припинення з 1 лютого 2020 року надання послуг фіксованого телефонного зв'язку, що надаються через таксофони. У той же час оператор зосередиться на модернізації і розвитку телекомунікаційної інфраструктури, щоб надавати клієнтам сучасні послуги, зокрема, оптичного інтернету.
Раніше в Укртелекомі заявили про те, що з 1 січня 2020 року припиняють надавати послуги проводового радіо.