Україна через недостатню рекламу Євро-2012 залишилася в мінусі

Поділитися
© uefa
Бізнесмени, які вклали кошти в Євро-2012, не отримали очікуваного прибутку і опинилися в мінусі. Причиною збитків від Євро називають відсутність бізнес-плану розвитку інфраструктури та якісної реклами України.

Українські бізнесмени не тільки не отримали очікуваного прибутку на 3 та якісної реклами України. «Ми не сформували свій український національний туристичний продукт. Для того, щоб пропагувати на зовнішньому ринку, ми повинні були його сформувати і потім на всіх виставках і всіх джерелах інформаційних його продати», - пояснила заступник голови консалтингової компанії Тетяна Тимошенко. За підрахунками експертів, Україна інвестувала в Євро-2012 близько 14 мільярдів, з них дві третини не окупляться одразу. Втім, аналітики заспокоюють: це інвестиції в майбутнє. !zn

Читайте також:

Львівські міліціонери вимагали у португальських журналістів півтисячі євро

Донецький аеропорт подорожчав для українських платників податків ще на 700 млн грн

Опитування: Євро-2012 тільки погіршив туристичний імідж Україні

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі