Україна приєдналася до транспортного коридору від Балтики до Егейського моря

Поділитися
Україна приєдналася до транспортного коридору від Балтики до Егейського моря Україна, Білорусь і Туреччина приєдналися до транспортного коридору Via Carpatia © ukrinform.ru
Проект Via Carpatia зміцнить співпрацю в рамках Східного партнерства і економічний обмін з країнами Близького сходу.

У четвер, 3 березня, у Варшаві підписано Декларацію про будівництво міжнародного транспортного коридору з півночі до півдня Європи з відгалуженнями у напрямі України та Білорусі під назвою Via Carpatia. До проекту також приєдналася і Туреччина.

"Важливим елементом сьогоднішньої Декларації є приєднання України і Туреччини до співпраці в рамках Via Carpatia і розширення ініціативи за рахунок країн, що не входять в ЄС. Це дозволить зміцнити співробітництво у рамках Східного партнерства та економічний обмін з країнами Близького сходу", - повідомили в міністерстві інфраструктури та будівництва Польщі.

У варшавській зустрічі з питань реалізації проекту транспортного коридору, окрім польської сторони, взяли участь представники профільних міністерств з України, Румунії, Болгарії, Угорщині, Чехії, Туреччини та Словаччини.

"Це – важливий комунікаційний шлях, який відкидає правило, що діяло до цих пір, про реалізацію комунікаційних шляхів тільки на осі схід-захід", - сказав міністр інфраструктури і будівництва Польщі Анджей Адамчик.

Наголошується, що зміцнення співробітництва між країнами, через які пройде коридор, дозволить залучити європейські кошти на його створення, зокрема в рамках інструменту CEF (Connecting Europe Facility).

Читайте також: Україна та Азербайджан розвиватимуть "новий шовковий шлях" в обхід Росії

Нагадаємо, Україна 15 січня 2016 року запустила демонстраційний рейс контейнерного поїзда по Новому Шовковому шляху за маршрутом Україна – Грузія – Азербайджан – Казахстан – Китай (через Каспійське і Чорне моря). Він дістався до Китаю на 16-й день шляху.

Даний маршрут є новим напрямком "Шовкового шляху" і альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки в східному напрямку в обхід території Росії. Він включає поромні переправи Чорного і Каспійських морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і повинен стати конкурентним порівняно з традиційним сухопутним маршрутом.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі