Дніпропетровська область профінансувала з місцевого бюджету капітальний ремонт Укравтодором дороги між Дніпром і Запоріжжям, хоча кошти повинні виділятися безпосередньо з держбюджету. Але ОДА пішла на такий крок у збиток новим школам, тому що між Дніпром і Запоріжжям не було нормального автосполучення. Два найбільші промислові центри країни не мали сполучення через убитість шляху. А Укравтодор не поспішав упорядковувати цю дорогу, розпочавши її робити 2017 року та закинувши 2018-го.
Про це в інтерв'ю для DT.UA заявив екс-радник голови Дніпропетровської ОДА Юрій Голик. За його словами, був добудований сумно відомий раніше довгобуд на в'їзді в Дніпро з боку Запоріжжя - міст на об'їзній Дніпра, розпочатий і покинутий "міцними господарниками" 2012 року.
"Страшно згадувати, що довгі роки водії в цьому місці змушені були робити петлю в буквальному сенсі. Ця дорога та міст стояли занедбаними багато років. Ми зробили міст за 42 дні. І ще 65 днів оформлювали документи на введення його в експлуатацію. Це теж об'єкт Укравтодору, профінансований за рахунок обласного бюджету, - зазначив співрозмовник. - Ми вже фактично ліквідували облавтодор, - не замовляємо йому робіт, тому що в нього немає техніки, у нього тільки бухгалтери. За що їм платити по 100 мільйонів гривень на рік із бюджету просто на їхнє утримання, я не розумію. Упевнено можу лише сказати, що реформи в Укравтодорі не відбулися, в іншому разі його роботу було б видно кожному. Але не сьогодні. Укравтодор може робити більше та краще. Це повна маячня, коли десятий рік мусолять одну трасу Київ-Одеса. Це ідіотизм, коли трасу Київ-Полтава не можуть закінчити вже котрий рік. Потрібно будувати більше та швидше. Ресурс для цього в країні є".
Детальніше про регіональні досягнення останніх років читайте в матеріалі Андрія Чернікова "Ексрадник голови Дніпропетровської ОДА Юрій Голик: "Ми хакнули систему"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".