Українці стали частіше переносити свої номери за допомогою послуги MNP, яка дозволяє абонентам вибирати постачальника послуг, виходячи із критеріїв ціна/якість/територія покриття. Про це з посиланням на дані НКЕК повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Станом на середину поточного року за п'ять років змінити оператора зі збереженням номера MNP вирішили 530 тис. осіб, що на 45,1 тис. (9,6%) більше за показники травня.
Загалом за перше півріччя 2024 року було перенесено 117 тис. номерів, тоді як за весь 2023 цей показник склав 143,9 тис., що вдвічі перевищило показник 2022 року.
Зазначається, що за шість місяців цього року до "Лайфселла" було перенесено 79,8% (93,4 тис.) номерів, до "ВФ Україна" - 16,1% (18,8 тис.), до "Київстару" - 4% (4,63 тис.). Основним донором став "Київстар" – з його мережі було перенесено 54,9% (64,3 тис.) номерів, із мережі "ВФ Україна" – 36,6% (42,9 тис.), "Лайфсел" – 8% (9,4 тис.).
Загалом за п'ять років дії послуги MNP 66,4% номерів було перенесено до "Лайфселла" (340,86 тис. номерів), 18,5% (95,27 тис.) – до "ВФ Україна" та 14,4% (74 тис.) – у "Київстар". При цьому 45,6% (234,2 тис.) абонентів перейшли до іншого оператора із збереженням номера від "Київстару", 40,9% (209,8 тис.) - від "ВФ Україна" та 12,2% (62, 8 тис.) - від "Лайфсел".