Українська авіагалузь перейшла на європейські стандарти: які наслідки це матиме для України після війни

Поділитися
Українська авіагалузь перейшла на європейські стандарти: які наслідки це матиме для України після війни © unsplash/snowjam
Як тільки дозволить безпекова складова, для міжнародних компаній, які захочуть літати в Україні, буде достатньо лише заявити про такі наміри. 

Президент Володимир Зеленський підписав євроінтеграційний закон, який запроваджує низку європейських стандартів у галузі цивільної авіації України. Які зміни тепер чекають на українську цивільну авіацію, розповіли  в пресслужбі Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.

“Відновлення галузі потребує рішень вже сьогодні, щоб компанії які готові будуть літати в Україні одразу після нашої перемоги, працювали вже за оновленими правилами. Ухвалений закон – про можливості для максимально швидкого відновлення авіасполучення, як тільки це дозволить безпекова складова”, – наголосив заступник міністра інфраструктури Сергій Деркач.

Це тим більше важливо, що лише одна з чотирьох пасажирських вітчизняних авіакомпаній продовжує на сьогодні працювати за кордоном.

Нові зміни адаптують українське законодавство до норм Європейського Союзу у сфері цивільної авіації, положень Регламенту (ЄС) 2018/1139 та Угоди про Спільний авіаційний простір.

 “Ухвалені зміни наближають нас до ЄС та відновлення авіагалузі, роблять наш ринок більш зрозумілим для міжнародних компаній”, – зазначив Сергій Деркач.

До основних положень закону належать:

  • Спрощення процедури видачі сертифіката льотної придатності і дозволу на виконання польотів для окремих імпортованих в Україну повітряних суден. Якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA ), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні.
  • Виключення необхідності отримання прав на експлуатацію повітряних ліній українськими авіаперевізниками для виконання регулярних повітряних перевезень в Україні та за кордоном.
  • Та ж сама необхідність виключена і для чартерних перевезень в Україні.
  • Отримання аналогічного дозволу не передбачено в країнах ЄС. Тобто сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатацію повітряної лінії тепер не буде необхідно.
  • ​ Перехід на декларативний принцип відповідності підприємствами та організаціями, які здійснюють наземне обслуговування в галузі цивільної авіації. Раніше щоб підприємство могло працювати на території летовища – передбачалася сертифікація – це займало від 3 до 6 місяців. Змінами скасовується сертифікація, але необхідно подати пакет документів, що підтверджує відповідність вимогам законодавства, і можна одразу працювати, а не чекати.
  • Виключення положення щодо необхідності сертифікації суб’єктів господарювання, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень.
  • Також ця норма стосується суб’єктів, які готуються персонал для організації чи продажу повітряних перевезень.
Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі