Уранці в суботу, 1 листопада, в роботі застосунку "Приват24" стався збій. Користувачі спостерігають складнощі під час здійснення переказів та проведення платежів. У ПриватБанку заявили, що технічна команда працює над тим, щоб якнайшвидше все відновити.
"Переказ чи платіж не проходить? Ми все бачимо та все лагодимо", — йдеться в повідомленні.
У банку просять користувачів "Приват24" спробувати пізніше виконати операції.
Нещодавно Антимонопольний комітет України прийняв остаточне рішення та закрив справу ПриватБанку, яку було розпочато у 2021 році в межах детального дослідження ринку послуг торгового еквайрингу. В АМУ вказали, що застосування банком єдиної плати за торговий еквайринг для внутрішньобанківських та міжбанківських платіжних операцій не суперечить законодавству.

