У застосунку "Приват24" стався збій: що відомо

Поділитися
У банку повідомили, що працюють над вирішенням проблеми. 

Уранці в суботу, 1 листопада, в роботі застосунку "Приват24" стався збій. Користувачі спостерігають складнощі під час здійснення переказів та проведення платежів. У ПриватБанку заявили, що технічна команда працює над тим, щоб якнайшвидше все відновити.

"Переказ чи платіж не проходить? Ми все бачимо та все лагодимо", — йдеться в повідомленні.

У банку просять користувачів "Приват24" спробувати пізніше виконати операції. 

Нещодавно Антимонопольний комітет України прийняв остаточне рішення та закрив справу ПриватБанку, яку було розпочато у 2021 році в межах детального дослідження ринку послуг торгового еквайрингу. В АМУ вказали, що застосування банком єдиної плати за торговий еквайринг для внутрішньобанківських та міжбанківських платіжних операцій не суперечить законодавству.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі