Металурги лякають громадськість тим, що у вітчизняних виробників сірчаної кислоти - ДП "Східний ГЗК", ДП "Сумихімпром" і ТОВ "НВП "Зоря" і ТОВ "Перше хімічне об'єднання", - недостатньо транспорту для перевезення сірчаної кислоти. І купують російський і білоруський продукт, повідомляє business.ua.
Виробники спростовують ці твердження і запевняють, що мають в наявності 235 спец цистерн, які дозволяють щорічно перевозити понад 300 тис. т сірчаної кислоти.
"Це більш ніж удвічі більше від нинішньої потреби нашого ринку", - йдеться в їхньому зверненні до Мінекономрозвитку, що є в розпорядженні видання.
В даний час відомство проводить спецрозслідування, щодо захисту вітчизняного ринку від російського і білоруського імпорту сірчаної кислоти.
Заяви сталеварів про те, що вітчизняні виробники нібито не в змозі задовольнити попит внутрішніх споживачів в сірчаній кислоті, - теж не відповідають дійсності, стверджують наші заводи.
"Заявники мають достатньо потужностей, щоб задовольнити як власні потреби, так і потреби ринку, і навіть експортувати сірчану кислоту", - йдеться в їхньому зверненні до міністерства.
Сумарні потужності з випуску сірчаної кислоти ДП "Східний ГЗК", ПАТ "Сумихімпром", ТОВ "НВП" Зоря" і ТОВ "Перше хімічне об'єднання" складають 1,123 млн т.
У даний момент їх потужності недовантажені більш ніж на половину, і це негативно впливає на економіку зазначених підприємств.