Асоціації компаній роздрібної торгівлі прийняла рішення два місяці зафіксувати роздрібні ціни на соціально значущі продукти.
До асоціації рітейлерів входять, зокрема, мережі "Ашан", "Дикси", "Лента", "Магнит", Metro Cash & Carry, X5 Retail Group ("Карусель", "Копейка", "Перекресток") та інші.
Соціально значущими вважаються більш 20 продуктів. Серед них - яловичина, свинина, баранина, кури, заморожена риба, молоко і частина молочних продуктів, цукор і сіль, хліб і хлібобулочні товари і ряд інших.
Овочів і фруктів там лише п'ять найменувань: картопля, білокачанна капуста, цибуля, морква і яблука.
Крім того, найбільші аптечні мережі, серед яких A.V.E., "Старый лекарь" и "Аптечная сеть 36,6", прийняли рішення заморозити ціни на життєво важливі препарати і ліки, які користуються попитом у соціально незахищених верств населення.
Санкції щодо Росії, падіння курсу рубля і продовольче ембарго спровокували рекордний ріст цін на продуктові товари.
Ще в грудні 2014 року в регіонах частина соціально значущого продовольства подорожчала на третину, що робить можливим регулювання цін на рівні уряду. Віце-прем'єр Аркадій Дворкович раніше заявляв, що поки що від такої міри утримуються через надто великий ризик виникнення дефіциту продовольства.