Клименко зауважив, що в Україні назріло питання про прозорість складання теоретичних і практичних іспитів на керування транспортом. Тож міністр запевняє, що МВС хоче мінімізувати отримання водійських ліцензій без відповідного навчання і справедливого складання цих іспитів.
Тому з липня в Україні планують запустити зміни в роботі сервісних центрів: під час аудиту вирішили скоротити кількість таких центрів зі 148 до 55, розповідає глава МВС. Каже, що до людей з інвалідністю сервісні центри виїжджатимуть самі.
«Хочемо, щоб наші послуги були достатньо якісними і прозорими, щоб кожен громадянин міг мати прозору систему оскарження дій працівників сервісних центрів, зокрема тих, хто проводить теоретичні та практичні іспити», — запевнив Клименко.
За його словами, до кінця 2023 року класи, де складають теоретичні іспити, обладнають камерами, щоб не було «сліпих зон». МВС також планує запровадити ідентифікацію обличчя всіх людей, які складають іспити, і скасувати необхідність відвідувати школу, тобто запровадити можливість опановувати теорію самостійно або з репетитором.
Клименко додає, що до кінця року МВС також планує обладнати близько 150 автомобілів камерами на 360 градусів, трекерами та можливістю записувати аудіо в салоні. Це довзолить стежити за спілкуванням інструктора та учня, а також їхнім маршрутом.