У випадку збройного нападу РФ у Києві будуть закриті наземні станції метро на лівому березі та з незначним пасажиропотоком. Чому було обрано такий алгоритм роботи метрополітену, пояснили в КМДА.
Так, за словами директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА столиці Руслана Кандібора, метро працюватиме за подвійним призначенням.
Насамперед підземку використовуватимуть як укриття.
За словами чиновника, вже перевірено гермозатвори та систему вентиляції, у метро подають воду артезіанські свердловини, працюють туалети. Відповідно, наземну частину метро доведеться закрити, а відтак і всю "червону" гілку доведеться зупинити. Пасажирів з лівого берега возитимуть до підземних станцій метро автобусами.
Водночас метрополітен також використовуватиметься як транспортний засіб.
Вранці та ввечері працівників підприємств критичної інфраструктури розвозитимуть на роботу, а киян – на збірні евакуаційні пункти. У першу чергу, будуть забезпечуватися перевезення працівників підприємств критичної інфраструктури та підприємств життєзабезпечення населення. Також буде забезпечено посилену охорону мостів, аеропорту та під’їзних шляхів до них.
У зв'язку з пріоритетністю певних напрямів та перевезень, робота станцій із незначним пасажиропотоком може бути зупинена. Вивільнений рухомий склад може бути залучений для інших потреб, визначених мобілізаційним завданням, зазначив Руслан Кандибор.
Нагадаємо, щодня метрополітен Києва перевозить понад 1 мільйон людей. Для цього залучено більше ніж 620 вагонів метрополітену та 7 800 працівників.
КП "Київпастранс" щоденно довозить до місць праці понад 2 млн людей. Для цього у КП "Київпастранс" надає послуги: 510 автобусів, 336 тролейбусів та 260 трамваїв.
Своєю чергою, приватні перевізники забезпечують роботу на лінії 1100 одиниць рухомого складу.
Загалом за одну добу в Києві понад 3 млн пасажирів користуються громадським транспортом.