У Мінреінтеграції відреагували на скарги українців щодо блокування їхніх рахунків у Приватбанку

Поділитися
Жителі тимчасово окупованих територій та ВПО поскаржилися на дії Приватбанку.

У Мінреінтеграції звернулися до Нацбанку зі скаргою на дії Приватбанку, який нібито блокує рахунки клієнтів, які мешкають на тимчасово окупованих територіях, якщо вони не можуть актуалізувати свої персональні дані. З подібними наріканнями на дії Приватбанку до Мінреінтеграції звернулися мешканці Херсонської, Запорізької та тимчасово окупованих Луганської та Донецької областей.

"Подібні вимоги банку та блокування рахунків неприпустимі", - наголосила віце-прем'єр-міністр України Ірина Верещук, цитує її слова прес-служба.

У Приватбанку заявляють, що рахунки клієнтів не блокували. Однак зазначають, що продовжують працювати над тим, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною і доступною.

У банківській установі зазначають, що просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не заради блокування рахунків. "Ми і далі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями для вдосконалення обов'язкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях або змушені евакуюватися в безпечні регіони країни", - наголосили в Приватбанку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі