Влада Києва разом з власниками рекламних компаній розробили правила розміщення зовнішньої реклами в Києві, завдяки цьому її кількість на вулицях столиці зменшиться. Про це заявив голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко, повідомляє прес-служба КМДА.
За його словами, у місті впроваджують нову схему розміщення наземної реклами.
"Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку і домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті має бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють прийняті правила. Це буде стосуватися і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка "закриває" як вагони метро, так і самі станції", - сказав Кличко.
Крім того, за його словами, актуальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.
Кличко заявив, що дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Рєзникову та управління з питань реклами КМДА розробити в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті.
При цьому її не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену і мармурових фрагментах оздоблення станцій. Крім того, реклама не повинна псувати вигляд станцій - пам'яток архітектури.
Повідомлялося, що Верховна Рада ухвалила зміни в закон "Про рекламу" (щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності). Законопроект №3454 підтримали 226 народних депутатів.