Міністерство економічного розвитку і торгівлі у вівторок презентувало експортний бренд України: "Trade with Ukraine", за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародні ринки. Бренд розроблений за замовленням МЕРТ, Офісу по просуванню експорту за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і є своєрідним конструктором суббренду для різних галузей товарів.
Графічна частина бренду являє собою велику літеру "U" синього кольору з невеликим колом у верхній частині, в який вписані літери "ua", а також слоган "Trade with Ukraine". При цьому перша частина слогана може трансформуватися в залежності від галузі, наприклад: харчова промисловість - "Taste with Ukraine", машинобудування - "Manufacture with Ukraine", креативна сфера - "Create with Ukraine".
"Вперше українські товари і послуги з різних секторів будуть об'єднані єдиним візуальним і емоційним контекстом для просування української економіки та розвитку експорту", - зазначили розробники бренду.
Під час презентації також була представлена бренд-платформа і виставковий бренд-бук України.
"Сьогодні Україна експортує понад 200 видів послуг 7200 товарних підкатегорій. 73% експорту товарів формують ТОП-100 найменувань продукції від АПК до промислових товарів. Експортний бренд дозволить створити єдиний візуальний і стилістичний зв'язок між різними видами продукції під загальною концепцією Made in", - сказав під час презентації перший віце-прем'єр-міністр України - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.
За його словами экспортний бренд базується на бренді UkraineNow, який затвердив уряд України. Це підсилить сприйняття українських виробників на світових ринках, тому буде сприяти розвитку експорту. Також він зазначив, що рейтинг і якість експортних брендів у світі взаємозалежні з експортними позиціями країн.
"Чим краще країна відома як експортер, тим вище її рейтинг як країни в цілому", - підкреслив віце-прем'єр.
Цільовими групами експортного бренду є українські виробники товарів і послуг, трейдери, бізнес-асоціації; іноземні компанії-виробники, іноземні бізнес-медіа; посольства і уряду; локальні.

Нагадаємо, раніше Міністерство економічного розвитку і торгівлі України відмовилося використовувати затверджений напередодні Кабінетом міністром рекламний бренд Ukraine NOW. Як заявив радник міністра Іван Ліптуга, новий бренд України Ukraine NOW може використовуватися у сфері інвестицій та експорту.
