У Києві міська електричка посварила два транспортних відомства

Поділитися
У Києві міська електричка посварила два транспортних відомства Тепер відомства сваряться у відкритому доступі і прилюдно © Вячеслав Корнієнко‎ / Форум залізничників України
Свій давній конфлікт і взаємні звинувачення два цілком серйозних відомства перенесли в публічну площину

Міська електричка в Києві посварила дві солідні організації. Скандал виник в публічному просторі - в соцмережі Facebook і, схоже, затухати не збирається. Сторони обмінялися їдкими зауваженнями, які не сприяють вирішенню конфлікту, і неабияк повеселили і одночасно обурили користувачів соцмережі, які назвали перепалку своїм "улюбленим серіалом". При цьому сперечальники, не взяли до уваги, що сваряться на офіційних сторінках відомств, а не в особистих стрічках.

Столичне транспортне КП "Київпастранс" і Укрзалізниця влаштували публічну перепалку у соцмережі після крадіжки обладнання, у результаті чого міська електричка вранці не вийшла на маршрут, передає Українська правда.

"Київпастранс" звинуватив "Укрзалізницю" в тому, що вона вкотре зірвала рух міських електропоїздів, адже не змогла захистити потяги на технічній станції "Борщагівка" від вандалів, які понівечили вагони та вкрали дроти електрообладнання.

"На жаль, ані сплагіачений металобрухт (чи як його там – залізомен, також вкрадений образ Роберта Дауні зі славнозвісного фільму "Залізна людина"), ані представники воєнізованої охорони "Укрзалізниці", з якою ми маємо договірні відносини на охорону електропоїздів, не впоралися зі своїм головним обов'язком та не вберегли електрички від чергових випадків вандалізму і не змогли затримати вандалів. Певно, вони здатні показово лише "душити" природу", - йдеться в повідомленні "Київпастрансу" у Facebook.

В КП додали, що за фактом вандалізму відкриті кримінальні провадження.

"Зараз ми разом з КМДА оперативно шукаємо матеріальні ресурси для проведення якнайшвидшого ремонту обкрадених електропоїздів та відновлення руху у відповідності з графіком", - йдеться в повідомленні.

У свою чергу "Укрзалізниця" звинуватила столичне КП в тому, що воно саме краде запчастини, і нагадала, що час оплатити 17,5 мільйона гривень боргів.

"Київпастранс, визнайте вже, що електричка – то не ваше! І всі намагання перекласти відповідальність на інших не зробить її кращою. У вас нічого не крали цієї ночі на технічній станції "Борщагівка". Розкрадання міжвагонного обладнання електропоїздів, що курсують на маршруті міської електрички, було зафіксовано на станції "Дарниця". Про це воєнізована охорона Укрзалізниці повідомила правоохоронців", - йдеться в повідомленні "Укрзалізниці" у Facebook.

В УЗ відзначили, що загалом це вже не перший випадок, коли залізничники виявляють відсутність певних деталей електричок після рейсів.

"Підозрюємо, що їх розкрадають під час курсування поїздів. Чи то, може, Київпастранс збирає запчастини для створення свого "Київпастрансформера"? І, між іншим, поверніть борги за використання інфраструктури 11,4 млн грн та ремонт рухомого складу – 6,1 млн грн", - йдеться в повідомленні.

Конфлікт КП "Київпастранс" та "Укрзалізниці" через міськуелектрички триває досить давно. Міська електричка часто запізнюється або взагалі не виходить на маршрут. Це обурює столичних мешканців, зокрема, мешканців Троєщини, які використовують цей транспорт, щоб дістатися до центру міста і оминути затори. Кияни неодноразово блокували шляхи міської електрички, вимагаючи дотримуватися графіка руху і збільшити кількість вагонів у поїзді.

У КП "Київпастранс" повідомляли, що затримки руху електрички виникають через інфраструктури, яка належить "Південно-Західній залізниці".

В УЗ, у свою чергу, заявляли, що "Київпастранс" накопичив мільйонні борги і не платить.

"Укрзалізниця" скасує низку приміських поїздів, заповнюваність яких становить менше 20%. На ці маршрути планується випустити додатково автобуси.

"У нас є напрямки, де завантаженість приміських поїздів складає до 20%. Поїзди ходять майже порожні, а ми витрачаємо кошти на ремонт, на утримання... Для нас набагато більш економічно прийнятний варіант - придбати автобуси і запустити їх на такі напрямки", - повідомив Кравцов.

Він зазначив, що на сьогоднішній день в обговоренні знаходиться близько 20 таких напрямків

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі