Столичні комунальники відреагували на обговорення в соцмережах фотографій опор Південного мосту, і кажуть, що киян просто залякують. Відповідне повідомлення розміщене в Фейсбук "Київавтодору".
"У ЗМІ та соціальних мережах публікують фотографії з опорами естакади Південного мостового переходу. На жаль, деякі медіа використовують знімки для залякування жителів", - йдеться в повідомленні.
Насправді, кажуть комунальники, на фото – один з етапів ремонту опор.
"На сьогодні, основні несні конструкції зазначених споруд перебувають у задовільному стані й не створюють загрози для транспортних засобів і пішоходів", - кажуть в "Київавтодорі".
З основних несних конструкцій, будівельники знімають захисний шар бетону. Це потрібно, щоб надалі посилити опори додатковим армованим каркасом. Після армування, за сприятливих погодних умов, виконають бетонування. А щоб вода не пошкоджувала конструкції, додатково нанесуть полімеризований захисний шар покриття.
Такі роботи уже виконані на 10 стійках опор естакади.
Крім того, на одному із фото зафіксовано пошкодження й на балці прогонової будови. В рамках ремонту, там також виконають комплекс робіт з оновлення консольної частини.
Капітальний ремонт опор, ригелів, який передбачає і заміну деформаційних швів розпочався у серпні 2021 року. Й продовжується у 2022-му році.
Нагадаємо, на ремонті Південного мосту Києва відмили значну суму грошей. Поліція провела низку обшуків у зв’язку із махінаціями та привласненням бюджетних коштів в особливо великих розмірах. Зокрема, 14 грудня поліцейські провели низку обшуків для виявлення та вилучення документів, які підтвердять протиправну діяльність службових осіб комунального та приватного підприємств. Остаточна сума збитків ще встановлюється.
У лютому 2020 року мер Києва Віталій Кличко доручив комунальним службам міста додатково обстежити столичні мости і шляхопроводи та демонтувати фрагменти облицювання, що несуть потенційну небезпеку для учасників дорожнього руху.
У столиці нараховується 171 конструкція мостів і шляхопроводів, 75 таких споруд перебувають в аварійному або передаварійному стані, оскільки не ремонтувались десятиліттями.
Існуюча проблема вийшла назовні у лютому 2017 року, коли частково обвалився Шулявський шляхопровід. Як повідомляло ZN.UA, шляхопровід був визнаний аварійним ще у 2013 році, його реконструкцію було перенесено на 2015 рік, але вона так і не відбулася.
© Південний міст, фото "Київавтодору"