У Києві критична ситуація з повірками квартирних лічильників

Поділитися
У Києві критична ситуація з повірками квартирних лічильників
"Київтеплоенерго" та "Київводоканал" пропонують продовжити термін повірки лічильників.

"Київтеплоенерго" та "Київводоканал" мають намір звернутися до Кабміну з пропозицією продовжити термін повірки квартирних приладів обліку гарячої та холодної води та теплової енергії до кінця 2023 року. Про це пише delo.ua.

Постачальники комуслуг запевняють, що через війну багато киян не могли повірити лічильники у встановлені терміни, оскільки багато громадян зараз перебувають у лавах Збройних сил України або перебувають за її межами, через що фізично не можуть виконати вимогу постанови уряду №440 від 7 квітня.

Зазначена постанова відновила обов'язкову повірку квартирних приладів обліку для мешканців тих територій, які не окуповані та де не ведуться бойові дії. Відповідно до ухваленого урядом документа, лічильники з простроченими свідоцтвами мають пройти періодичну повірку, а в іншому випадку – мають бути зняті з обліку.

Нагадаємо, що до цього більше року діяла постанова Кабміну №412 від 5 квітня 2022 року, яка дозволяла громадянам не повіряти квартирні прилади обліку через введення воєнного стану. Як результат, у містах збільшилася кількість домогосподарств, які потребують виконання перевірки.

"З огляду на те, що нова постанова КМУ №440 була опублікована із запізненням на місяць, а набула чинності ще через місяць, то здійснити повірки такої масштабної кількості приладів обліку у встановлені стислі терміни – протягом місяця – фактично неможливо", - йдеться у повідомленні.

За даними "Київтеплоенерго", у Києві під дію постанови потрапило понад 112 тисяч лічильників гарячої води та тепла, тобто понад 11%. Станом на 10 вересня було повірено лише 28 тисяч таких приладів.

Про аналогічну ситуацію з квартирними приладами обліку холодної води повідомляють і у Київводоканалі: за підрахунками підприємства, не повірених лічильників у столиці 160 тисяч.

Як зазначив головний інженер розрахункового департаменту "Київводоканалу" Євген Шкадро, незважаючи на те, що попит на повірки почав зростати, очевидною є необхідність продовження термінів для городян.

Крім того, він зазначив, що зараз у цій діяльності спостерігаються випадки шахрайства, тому громадянам краще звертатися за повіркою безпосередньо до "Київводоканалу" або комунального концерну "Центр комунального сервісу".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі